  • Data: 2020-08-09 21:29:12
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Kadar Oszmanski napisał:

    > A tu jest chociaż cieplej i czasami może znajomy na placek
    > drożdżowy wpadnie (nie wiem skąd go wezmę ale coś wymyślę).

    O kurcze, czyżby chodziło o *ten* placek drożdżowy? Co do mnie,
    to mogę nawet bez placka.

    > Wiesz, że w jednej z gmin tak dużo jest anglików, że wybrali
    > swojego Burmistrza (anglika).

    Co zapewne nie spowodowało podziału gminiy na lepszy i gorszy
    sort: Anglików i Hiszpanów (lub odwrotnie).

    > Hiszpania jest bardziej otwartym krajem na inne narodowości
    > niż jakikolwiek inny kraj europejski.

    Nie popadajmy w drugą skrajność. To prędzj Polska jest krajem
    "bardziej niż inne" w Europie. A przynajmniej tak by chciała
    część jej obywateli, tych zakompleksiałych.

    --
    Jarek