  • Data: 2020-04-27 19:21:13
    Temat: Re: Co zamiast dwuzłotówki?
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2020 o 18:25, Krystek pisze:

    > Przeglądając szpargały znalazłem jeszcze baterię CR2032 - średnica i grubość, a
    > nawet ciężar prawie identyczne jak moneta.

    "Prawie" czyni różnicę, i to znaczną:
    - średnica: moneta - 21,5 mm, CR2032 - 20 mm,
    - grubość: moneta - 2 mm, CR2032 - 3 mm.

    Ale może niemiecki wózek w Aldim uzna, że polskie monety mają
    taki rozrzut, bo to polnische Wirtschaft.

    > Tylko nie wiem, czy kiedyś przypadkiem
    > taka bateria nie wyleje.

    Jeśli wziąć pod uwagę Prawo Murphy'ego, to się wyleje.
    Używane przeze mnie takie baterie nie znają tego prawa
    i się nie wylewają.