  • Data: 2011-01-17 21:22:25
    Temat: Re: Co zrobić z "energooszczędną"?
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 21:56:34 +0100, Mirek napisał(a):

    > Paragon lub fakturę w rękę i migiem do sprzedawcy z reklamacją.

    Oczywiscie, że zgubiła - nie zbiera paragonów od byle giewna, musiałaby
    chyba oszaleć, zeby do każdego produktu mieć w domu paragon, zatem i
    specjalne pomieszczenie na paragony. Nawet nie pamięta, w którym sklepie
    kupiła toto badziewie.

    > Jak zgubiła
    > paragon lub fakturę to do punktu zbierania elektrośmieci lub do sklepu

    Dobre. Jechać kilkanaście km (mieszkam na wsi, 8 km od granic miasta) do
    punktu/sklepu z tą jedną byłą żarówką :-///

    > gdzie
    > następną nabędzie drogą kupna:-)

    Ooooo, na pewno następnej nie nabędzie. Ma zapas "zwykłych", do których nie
    musi mieć paragonu ani schronu do przechowywania odpadów kiedy się wypalą,
    bo tę "superową", "ekologiczną" kupiła przezornie tylko jedną...
    Wrzuci do słoika twist, mocno zakręci i da do zwykłych śmieci. Ot i
    wszystko.
    A liczyła na istnienie jakiegoś consens...ownego sposobu postępowania...