    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,pl.rec.dom
    Subject: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Date: Thu, 26 Feb 2015 16:58:17 -0600

    "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
    news:mco648$ko4$1@news.icm.edu.pl...

    > Nie widzę w tym nic dziwnego, że to dla nich chleb powszedni, przecież na
    > oddział neurologiczny zdrowych dzieci nie przywożą.

    Cenne spostrzeżenie.

    > OK, ale gdzie tu widzisz jakąś niekonsekwencję/brak kompetencji lekarzy?
    > Ja bym się cieszyła z takiej nadgorliwości. Po co ryzykować? Refluks też
    > bywa związany z poważniejszymi chorobami, niedojrzałym układem nerwowym
    > (oczywiście nie u Twojego dziecka, ale skąd od razu mieli o tym wiedzieć
    > lekarze blokujący szczepienia?)
    > I to obala mit, że szczepić TRZEBA zawsze, nawet jak coś z dzieckiem jest
    > nie tak.

    Od początku nie mogę też się doszukać w tej historii niczego
    diabelnego, wyrachowanego czy w inny sposób złego dla dziecka.
    Wręcz buduje zaufanie do lekarzy, którzy nie zaszczepią gdy
    jest nawet najmniejsze podejrzenie tendencji u dziecka do
    wystąpienia powikłań - to są ludzie z uczuciami i empatią, często
    ponadprzeciętnie rozbudzoną z racji powołania do zawdou
    i z pewnością nie będą robić świadomie krzywdy dziecku aby
    dać zarobić parę groszy producentowi za jedną dawkę szczepionki.