  • Data: 2015-03-05 21:40:22
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05 Mar 2015 20:30:39 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > No ale nie ma takich szczepionek...
    > I co zrobisz? Nie szczepisz sie bo tylko >90%...
    > Ale prawdopodobienstwo rozumiesz?

    Własnie z prawdopodobieństwa (wiem, o czym mówię - 2 czy 3 semestry na
    matematyce było tego) wynika, że to wcale nie musi być te życzeniowe 90,
    może być 10, 20, 30... albo wcale 3-\

    > Ono powoduje, ze przy takiej skutecznosci szczepionki i zaszczepieniu
    > wiekszosci spoleczenstwa prawdopodobienstwo zachorowania dązy do zera.

    Powtarzam: owa 90%wa skuteczność jest tylko teorią, nieweryfikowalną
    wartością rzuconą w tłum. Jej potwierdzeniem moze być tylko rzeczywista
    reakcja podczas epidemii, a tego nie sprawdzisz inaczej, niż stykając się z
    tą epidemią. Obecna epidemia odry (JEŚLI jest - ale jakoś nie wierzę, bo to
    kolejna "świńska grypa" raczej) tego dowodzi. Tzn że szczepienia NIE
    DZIAŁAJĄ tak jak piszesz.

    > To chyba dobrze? Masz takie jakby czynne udpornienie.

    MAM? - ja o sobie to ja tego wcale nie wiem, ale jeśli TY wiesz o sobie, no
    to gratulacje, ze wiesz to pre facto :-|
    --

    XL
    pewni siebie.