    From: "Panslavista" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Coś płożącego potrzebuj
    Date: Thu, 28 May 2009 07:40:03 +0200

    Użytkownik "Niewe" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:gvl4tp$ueb$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Irga wygląda ok. i ma rozsądną cenę tylko czy wyrośnie w takim piachu.

    > Ooo, a to jest koncepcja, której nie znałem. Podoba mi sie całkiem.

    > Oczywiście, ze rośliny są ładniejsze niż kora. Ale jednak kora jest też
    > ładniejsza niż chwasty. Poza tym, czymś trzeba wypełniać tworzone
    > dopiero rabaty.
    >
    > W każdym razie dziękuję za podpowiedź.

    Najlepsza czarna folia silosowa lub agrowłóknina - trzeba tylko w
    miejscach przewidzianych do sadzenia wykonac nacięcie na krzyż, oraz grunt
    (przy folii) tak ułozyć, aby woda deszczowa spływała do tych nacięć, dzięki
    czemu podlewanie oraz deszcze trafia tam, gdzie są potrzebne, czyli do
    korzeni. Rozwiązanie tanie i niekłopotliwe, materiały do nabycia w sklepach
    ogrodniczych, internetowych i na Allegro.
    Linki z agrowłókninami i agrotkaninami:
    http://www.stradom.com.pl/content/view/3/66/lang,pl/
    http://sklep.tkaniny.info.pl/product_info.php?produc
    ts_id=14
    Oczywiście trzeba przymocować szpilkami (kulkami) z drutu do podłoża, aby
    wiatr nie zdjął, nie musza być o dużej gramaturze - mają przetrwać do czasu
    porośnięcia rabaty przez rośliny sadzone, które później same będą spychały
    chwasty.