  • Data: 2011-03-11 14:19:00
    Temat: Re: Coś tańszego na rurę do GWC
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-03-2011 o 20:35:45 Gosia <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ma ktoś pomysł czym tańzym zastąpić rurę GWC np. Rehau AWADUKT Thermo?
    > Liczę, że ni będzie odpowiedzi w stylu "rurą do klopa".
    Zrób sobie gwc bezprzeponowy, możesz wtedy użyć tylko kilka m rury,
    co wyjdzie znacznie taniej, taki gwc poza tym że chłodzi/grzeje powietrze
    jeszcze go czyści i nawilża odpowiednio, sam taki zrobiłem.
    Tutaj sobie poczytaj o czystości:
    http://www.taniaklima.pl/tk/pl/

    a tu masz schemat dzialania
    http://www.taniaklima.pl/tk/pl/?p=p_4&sName=jak-dzia
    la-gwc
    przy czym ja rozdział zrobiłem rurami ale je nawierciłem na prawie
    sitko, lepiej się powietrze rozprowadza w kamieniu niz tam na rysunku.

    --
    Pozdr
    JanuszK