  • Data: 2011-03-11 18:53:25
    Temat: Re: Coś tańszego na rurę do GWC
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Mar, 17:56, "nacocito" <n...@c...to> wrote:

    > Nie znam takich bada , e wszyscy ci co kupili Rehau to idioci i kretyni.

    Idioci i kretyni w sprawach technicznych. Moga byc geniuszami w innym
    fachu ale wybierajac GWC rurowe za pare tys pln - tak, sa technicznymi
    gląbami, bo nie ma chyba glupszego wyboru. Zeby dorownac wydajnoscia
    gwc wodnemu trzeba tej rury tyle samo co gwc wodne (bo tyle bedziemy w
    stanie wyciagnac z gruntu) - 120mb rehau 200 kosztuje 13 tys pln. GWC
    wodne to ~1800 pln - w obu przypadkach robocizna wyjdzie dokladnie
    tyle samo (zakopanie / zasypanie / polozenie), moze gwc wodny wyjdzie
    stowe drozej bo trzeba dodatkowo zalac i odpowietrzyc. Choc do GWC
    rurowego znowu trzeba dodatkowe przepustnice robic - znacznie drozsze
    i bardziej awaryjne sterowanie.

    > atwiej jest mi uwierzy , e mieli swoje powody oraz e podejmowali swoj
    > decyzje wiadomie.

    A ja dalej uwazam, ze zadzialal na nich doskonaly marketing REHAU :)

    > Generalnie ci co maj kase to nie s jacy idioci i kretyni co nie potrafi
    > liczy swoich pieni dzy.

    Aha. Czyli kazdy bogaty jest Twoim guru w kazdym aspekcie zycia ?
    Niezle autorytety musisz miec :)
    pozdr.

    --
    Adam