  • Data: 2011-03-11 19:50:30
    Temat: Re: Coś tańszego na rurę do GWC
    Od: "Papa 5merf" <wszystkoPO@5złotych.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Gosia" napisał:
    > Ma ktoś pomysł czym tańzym zastąpić rurę GWC
    > np. Rehau AWADUKT Thermo?
    > Liczę, że ni będzie odpowiedzi w stylu "rurą do klopa".

    musisz dać rurę plastikową (żeby nie zgniła w ziemi) przeznaczoną do
    wentylacju (brak trujących oparów) więc musisz poszukać bo napewno coś
    tańszego będzie, ale czy jest sens ekonomiczny GWC?O)
    niedawno tutaj policzyłem że oszczędności z dobrej wentylacji są znikome i
    nie ma sensu się w to bawić więc policz sobie najpierw jakie masz straty na
    wentylacji i zastanów sie czy za połowę tej kwoty będziesz w stanie w coś
    sensownego zainwestować?:O)

    dodam że GWC rórowe to dopiero początek problemów i kosztów:O(