  • Data: 2015-03-09 14:49:22
    Temat: Re: (Ćwierć) inteligentny budynek
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-02-15 o 17:01, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Piotr Wyderski" napisał w wiadomości grup

    > No nareszcie jakiś przykład który pasuje do mojego życia! To mi się
    > podoba bo zwykle czytamy i moglibyśmy sobie wchodząc do pokoju od razu
    > zapalać małe lampki zamiast górnego oświetlenia.
    >
    > Ale znowu wracamy do punktu wyjścia co gdy zechcę przestawić łóżko w
    > inne miejsce?
    >
    > My z tego powodu zrezygnowaliśmy z kinkietów i innych lampek podpiętych
    > na stałe tylko zamontowali w sypialni 5! gniazdek :-) Za długo już żyję
    > i w zbyt wielu miejscach mieszkałem by zakładać że jakiś układ
> [...]
    Obawiam się , że wszystkie te dywagacje wskazują, że dom staje się
    inteligentniejszy od użytkownika.
    Co prawda całe życie zajmuję się projektowaniem elektroniki, automatyki
    i pisaniem oprogramowania do tego, ale chce mi się rzygać jak widzę
    takie konstruowanie komputerowo sterowanej maszyny do gaszenia świecy...