    From: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Cyfra+ - jaki telewizor?
    Date: Thu, 20 Aug 2009 11:27:52 +0200

    news:h6j1lf$npr$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Marketingowcy każdą głupote potrafią uzasadnić.
    > A wystarczy stanąć w sklepie obok dwóch telewizorów i popatrzeć na obrazy.
    > Jak półtora roku temu kupowałem tv(37cali- tak na marginesie wielkość
    > optymalna do normalnego salonu) to gościu namawiał mnie na plazmę za
    > 6000pln i cytował parametry z ulotki(kontrast, rozdzielczość itp) Z boku
    > stał lcd Samsung za 2900pln(parametry z ulotki dużo "gorsze"). Na obu tv
    > był ten sam obraz(mecz piłkarski leciał). Mówie do sprzedawcy żeby mi
    > powiedziła czy i gdzie widzi różnice w obrazach. Gołym okiem różnicy nie

    To że ty nie widziałeś to nie znaczy że jej nie ma .(pomijam już warunki
    sklepowe, zapewne ani odrobiny starań aby wykonac najmniejsza choćby
    regulację etc) Różnica między plazma a lcd jest zarówno w parametrach jak i
    obrazie. Znasz kogoś kto ma plazmę ? idź i obejrzyj sobie ciemne sceny u
    ciebie na (najleposzym 37") LCD a potem u niego i dopiero porozmawiamy.
    Zobacz gdzie zieleń będzie bardziej naturalna a nie plastikowa etc.

    A przepłacanie ? właśnie LCD od porownywalnej jakościowo plazmy jest
    droższy.

    > Zresztą producenci powoli wycofują ze swojej oferty plazmy.

    Jestes producentem czy tylko słyszałeś ?