  • Data: 2009-08-20 16:38:57
    Temat: Re: Cyfra+ - jaki telewizor?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:h6jn4b$5m1$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    >Piszesz o LCD z przed paru lat.Nowych chyba jeszcze nie widziałeś?

    Nie, piszę o LCD w cenie porównywalnej z plazmą

    >To niby dlaczego te super plazmy tak tanio wszyscy gonią ze sklepów?

    Bo calkiem spora grupa userów tak jak ty powtarza głupoty

    >Plazma mimo wszystko * żre* więcej prądu, dużo więcej.

    Tu zacytuję Ciebie, piszesz o plazmach sprzed ( nie "z przed") kilku lat,
    poczytaj np o panasach

    >Plazmy zatrzymały się w rozwoju i koniec, znikną.

    tak ? pierwszy z brzegu news
    http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,82011,694
    3283,Panasonic_Viera_TX_P42V10E___najlepsza_plazma_w
    _Europie.html

    >Nowe LCD biją je i tyle.

    oczywiście, tyle że kosztują o kilka tysięcy więcej niż porównywalne z nimi
    plazmy

    widzę że poza urażona duma posiadacza LCD (zapewne LG z 1300 z promocji)
    wiedzy za wiele nie masz, jak dla mnie EOT