  • Data: 2009-11-29 10:13:50
    Temat: Re: Cyrkulacja CWU do instalatorow.
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hes7jd$94t$1@news.interia.pl...

    > To bylo by niezle, ale posadzka juz wylana a to pod nia sa te podejscia.

    Ja mam u siebie ponad trzy metry, odejscie za samym koncem cyrkulacji, w
    lazience - sprawdzilem. Z pewnych wzgledow nie ogrzewam obecnie lazienki.
    Przez krotka chwile leci zimna woda, ale naprawde krotko. Wiec po pierwsze,
    jak zaczniesz normalnie grzac to moze sytuacja sie poprawi - zwlaszcza jesli
    rura w posadzce a w posadzka ogrzewana. Po drugie, jesli masz tylko cztery
    metry max odejscia, to sprobuj jednak na dzien dobry pozamykac te drabinki i
    powrot zrobic tylko na koncu, moze pomoze.

    Nie, tak na pewno nie powinno byc.