-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
Newsgroups: pl.rec.dom
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
References: <55435a7b$0$27513$65785112@news.neostrada.pl>
<mig96r$jiv$1@dont-email.me>
<554bab75$0$27526$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<554c55a1$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
<s185cgbmbthr.1jkjh502upnlt$.dlg@40tude.net>
<554c9896$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
<1syaxuivgpnu8$.jnc0mypzlrlk$.dlg@40tude.net>
<554ced25$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<12bmfpe2b8evh$.sv39y5is6qoc$.dlg@40tude.net>
<554dd0e5$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<r85526pru5px$.14j2e6cawk1r$.dlg@40tude.net>
<554df506$0$27528$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@4...net> <mikul0$uen$1@dont-email.me>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<554e0f0e$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<554e1dd2$0$27513$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<3...@g...com>
Organization: : : :
Date: Sun, 10 May 2015 17:25:59 +0200
User-Agent: slrn/1.0.2 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
Lines: 46
NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
X-Trace: 1431271559 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8382 77.253.217.116:15217
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:140863
[ ukryj nagłówki ]Pan ZbyszekZ napisał:
>> Ja nie wyobrażam sobie, by w tych znanych mi miejscach kontroli dało się
>> zatrzymać WSZYSTKICH. Chyba żeby szlaban postawić w poprzek drogi, bo
>> na poboczu nie ma już miejsca. Ci co tam stoją, zawsze mi wyglądają na
>> stałych klientów. Pewnie każdy też na takie zatrzymanie przygotowany, ma
>> ze sobą grubą rurkę, czy co też tam zwykle wożą ci, którzy się dmuchania
>> obawiają.
>
> A jednak dają radę. Ja byłem kontrolowany w trzech miejscach:
> 1. Za wiaduktem na Gierdziejewskiego, stosunkowo nieduży ruch,
> zatrzymywali bez większego problemu wszystkich.
> 2. Przed wjazdem na most Poniatowskiego, zatrzymywali dość wybiórczo.
> 3. Pod wiaduktem na Dźwigowej, nie było zmiłuj się, każdego (brak
> możliwości jakiegokolwiek manewru), ale tam jest zawsze korek więc
> generalnie nie wpływali na niego zauważalnie.
> Jeszcze widziałem w innych miejscach, ale tam sito mnie przepuściło.
Z przedstawionej listy jedynie punkt drugi można zaliczyć do "znanych mi
miejsc". No nie da się tam niewybiórczo. Teraz mi się przypomniało, że
tak ze dwadzieścia lat temu *próbowano* poddać mnie kontroli. I to gdzie
-- 150 metrów od domu. Taką techniką, że pan posterunkowy wsadził mi
głowę przez okno i powiedział "chuchnij pan". Ja mu na to, że ponieważ
jestem nieco przeziębiony, więc nie chcę być oskarżony o zamach na władzę
przy użyciu broni biologicznej. Ponadto poddałem w wątpliwość czułość
detektora -- bo skoro ja czuje zapach alkoholu, to moje ewentualne
pijaństwo będzie nie do wykrycia. Zaproponowałem od razu, że wezwiemy
radiowóz z alkomatem -- niech sprawdzą mnie i jego. Aż się kurzyło, jak
zaczął zwiewać.
> Tak więc miejsca bardzo różne (od wylotówek po centrum Warszawy) a czy
> cel jest osiągany, myślę że tak, wcześniej nikt z moich znajomych się
> nie zastanawiał czy następnego dnia można czy nie, teraz zdecydowana
> większość unika alkoholu na co najmniej 24h przed jazdą samochodem.
Pytanie, czy cel został dobrze postawiony. Jestem jak najbardziej za tym,
by surowo karać pijanych kierowców. Ostatnie zmiany w prawie, to dobry
kierunek. Tylko należało przy tym urealnić dopuszczalną dawkę, zrobić
ją taką, jak w cywilizowanych krajach. Nie ma żadnej różnicy między
zagrożeniem ze strony tych, co trochę wieczorem wypili, poszli spać, a
teraz jadą, a tymi, co nie wypili, nie wyspali się, a rano senni siedzą
za kierownicą. Szkoda energii na takie kontrole. A tych, co mają po kilka
promili, wykrywa się innymi metodami.
--
Jarek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
- Solution Manual Fluid Mechanics (3rd Ed., R. Hibbeler)
- Solution Manual Programming Massively Parallel Processors : A Hands-on Approach (4th Ed., Wen-mei Hwu, David Kirk, Izzat El Hajj)
- Solution Manual Design of Smart Power Grid Renewable Energy Systems (3rd Ed., Ali Keyhani)
- Solution Manual Numerical Methods in Physics with Python (2nd Ed., Alex Gezerlis)
- Prasa do oleju na użytek domowy
- Re: Jaka ceramika łazienkowa ?
- Re: Regulacja zaworu spustowego spluczki 3/6 l (kolo)
- Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi
- jak dotrzeć do głowicy baterii
- Kuchenka gazowa z regulacją temperatury
- Mleko w ekspresie
- Re: Solutions Manual Advanced Engineering Electromagnetics, 2nd Edition by Constantine A. Balanis
- Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy?
- BLUM Aventos HF - brak powolnego domykania
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-15 ...a po nocy, przychodzi dzień...
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-09-23 Inteligentne oświetlenie schodów
- 2024-09-22 Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- 2024-09-22 Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- 2024-09-18 szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-11 ogłoszenie widziałem na słupie WN
- 2024-09-10 miałem zły sen
- 2024-09-09 Wilgotnosciomierz?
- 2024-09-08 co się rzuca w oczy w PL
- 2024-09-08 Czyszczenie rur