    Date: Fri, 06 Aug 2010 13:20:28 +0200
    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czarnoziem okolo Pruszkowa

    Pawel pisze:
    > Witam Szanowni Grupowicze ,
    >
    > POtrzebuje kupic ok. 15-20 m3 czarnoziemu ( taka pod trawnik - byle
    > nie była z chwastami ) . Mam działke w okolicach Pruszkowa.
    > Czy ktoś z was moze mi kogoś polecić ?

    Przy trasie katowickiej na wysokości DAFa w Wolicy jest "ziemia
    ogrodowa" na ogół średniej jakości ale wprawdzie pwoiedziwaszy na
    klasyczny czarnoziem nie licz. Jak sie dogadasz to w Konotopie przy
    drodze ekspresowej mozna pewnie nabyć humusu. Poszukaj tez na starej wsi
    czasem sa tabliczki "sprzedam humus".