  • Data: 2010-01-15 19:13:44
    Temat: Re: Czary-mary (kamera termowizyjna)
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Sty, 13:00, "Tomek" <a...@i...pl> wrote:

    > Co ciekawe jakos nikt w ten sposob nie podchodzi do tematu kupujac auto.
    > Patrzy sie na mnostwo innych parametrow, a spalanie jest gdzies tam pod
    > koniec listy priorytetow.

    Zle porownanie - dom budujesz (w wiekszosci wypadkow) na cale zycie,
    ciezko go zmienic, remonty sa drogie i niekomfortowe. Samochod
    kupujesz "na juz", zmieniasz kiedy chcesz. Nie bedzie Cie stac na
    paliwo to sprzedasz i kupisz mniejszy. Nie bedzie Cie stac na ogrzanie
    domu to co ? Bedziesz marznal ? Moze inaczej do tej sprawy podchodza
    ludzie, ktorzy wiedza, ze dom pojdzie za 5-10 lat na sprzedaz, ja
    jednak wole zapewnic sobie mozliwie jak najmniej energo-zerny dom, bo
    nigdy nie wiadomo co bedzie w przyszlosci, a remont bedzie drozszy niz
    zrobienie tego odrazu do porzadku.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.