  • Data: 2021-03-22 11:14:59
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 21 marca 2021 o 14:23:24 UTC+1 ToMasz napisał(a):
> [...]
    aniej-gotowac-wode-na-gazie-czy-w-czajniku-elektrycz
    nym-odpowiadamy.bhtml

    > daj spokój, to jest argument?
    >
    > ja wolę inny: kolejne wyliczenia:
    >
    > Najmniejszy zmierzony koszt zgotowania 1 litra wody wyniósł (garnek
    > zakryty):
    > Płyta gazowa: 4,61 gr.
    > Płyta indukcyjna: 5,45 gr.
    > Płyta ceramiczna: 7,45 gr.
    > https://jackiewiczowie.blogspot.com/2015/02/koszt-uz
    ytkowania-pyty-indukcyjnej.html
    > przez pół roku grzejąc mieszkanie. marnotrawstwo? a zbiornik 300 litrów
    > utrzymywany latem to nie?
    > a jakiś link do tej rewelacji?
    > podaj link do porównania które wskazuje inne wyniki

    Napiszę Tobie tak:
    Kilka lat temu pozbyliśmy się kuchni gazowej wstawiając indukcję
    Faktury za energie elektryczna skoczyły o zaledwie 50zł
    %0 zł to koszt gotowanie codziennie min 3 posiłków, gotowania wody na kawę herbatę,
    często tez cos większego typu bigos, kaszanka, parzenie wędlin po wędzeniu ,itp
    robimy
    Wówczas nie miałem gazu z rury miałem butlowy. Butla 11kg starczyła dokładnie na 6
    tygodni i kosztowała wtedy 60zł. Czyli indukcja wyszła miesięcznie drożej o całe 10zł
    Brak syfu od gazu, klejących się szafek itp bezcenne.
    Za naszą namową indukcje wstawiła moja siostra i koleżanka mojej żony. Podobnie
    zeznawały że koszt energii o ok 50zł wzrósł.
    Żadna z tych rodzin po zamontowaniu indukcji nie bierze pod uwagę powrotu do gazu
    Za kilkadziesiąt złotych miesięcznie masz czystość i komfort gotowania.
    Jak 1,5 roku temu doprowadzałem gaz z rury do domu to nawet mi przez myśl nie
    przeszło aby osobna nitkę do kuchni prowadzić.