    Subject: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <c...@g...com>
    <605f98db$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 27 Mar 2021 21:52:04 +0100

    W dniu 2021-03-27 o 21:43, Uzytkownik pisze:

    > Ja nie unikam odpowiedzi, ale bezsensem jest dyskusja w której każda
    > moja odpowiedź spotyka się z twoim chamstwem. Z Twojej strony to nie
    > jest dyskusja tylko lekceważenie i próba dyskredytowania w najbardziej
    > chamskiej formie. Robisz to po raz kolejny.
    >
    > Wybacz, ale nie wiem jakiej odpowiedzi oczekujesz i jaka odpowiedź Cię
    > usatysfakcjonuje. Ja podaję przybliżoną cenę, bo wiem ile co kosztuje.
    >
    > Uważasz inaczej to udowodnij, że się mylę i daj wykaz tych wszystkich
    > elementów. Póki co jeszcze ani jednego argumentu nie przedstawiłeś,
> [...]
    P.S.

    Jeżeli chcesz, abym Ciebie traktował poważnie to podaj swoją kwotę za
    jaką to powinno wyć wykonane, a ja Ci podam wykaz wszystkich elementów,
    które dodaję standardowo do instalacji, kiedy ją zamykam. Dostaniesz
    szczegółowy wykaz wraz z cenami i wyliczeniami.

    Do czasu, kiedy Ty nie podasz swojej kwoty traktuję Cię jak zwykłego
    pajacyka grupowego, który nie zasługuje na jakąkolwiek moją odpowiedź.