  • Data: 2021-03-27 23:05:30
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 27 marca 2021 o 16:16:05 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Co za "osprzęt" za 5 stów chcesz stosować do zdjęcia naczynia przelewowego i
    zaślepienia pozostałej po m
    > nim rury?
    > Bo na tym polega zmiana układu otwartego na zamknięty.

    Ok, o tym wiedziałam, ale gdzieś schowało się w tyle głowy. Więc skoro już mi
    przypomnieliście, to zapytam o stare naczynie wzbiorcze/przelewowe:

    Do nowej instalacji nie będzie potrzebne. Zostanie pewnie odcięte, a rura zaślepiona.
    Samo naczynie to u mnie dość duży baniak zamocowany na leżąco w szachcie technicznym
    z rurami, u samego sufitu łazienki na piętrze.
    Czy po odłączeniu tego baniaka od układu mogę go pozostawić, nie usuwać? (tym samym
    nie rozkuwać scian, nie brudzić domu, czy on wisi w kominie z rurami czy nie wisi, to
    nic dla mnie nie zmienia).

    Majka