    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 27 Mar 2021 14:18:27 -0700 (PDT)
    <c...@g...com>
    <605f98db$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <605f9ae9$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    From: Kris <k...@g...com>

    sobota, 27 marca 2021 o 21:51:55 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Jeżeli chcesz, abym Ciebie traktował poważnie to podaj swoją kwotę za
    > jaką to powinno wyć wykonane, a ja Ci podam wykaz wszystkich elementów,
    > które dodaję standardowo do instalacji, kiedy ją zamykam. Dostaniesz
    > szczegółowy wykaz wraz z cenami i wyliczeniami.

    Jeśli chcesz być traktowany poważnie to jak podałeś kwotę to wymień za co(konkretne
    elementy) ta kwota

    > Do czasu, kiedy Ty nie podasz swojej kwoty traktuję Cię jak zwykłego
    > pajacyka grupowego, który nie zasługuje na jakąkolwiek moją odpowiedź.

    Czy to nie Ty w każdym z ostatnich postów o chamstwie piszesz?
    W ciągu bodajże miesiąca kolejny watek z Twoim udziałem gdzie przyparty do muru
    swoich rozmówców chamami nazywasz
    Podobnie było w niedawnym wątku z Myjkiem gdzie wypunktował Twój brak wiedzy o fv i
    PC
    Myjka sympatia specjalną nie darze(z wzajemnością zapewne) ale chamski w dyskusji
    nie bywa a Ty jak argumentów w dyskusji brakło zaczełes wyzwiska.