eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzerwiec 2009 r.: instalacja telekomunikacyjna w nowym mieszkaniu obowiązkowaRe: Czerwiec 2009 r.: instalacja telekomunikacyjna w nowym mieszkaniu obowiązkowa
  • Data: 2009-03-18 09:02:57
    Temat: Re: Czerwiec 2009 r.: instalacja telekomunikacyjna w nowym mieszkaniu obowiązkowa
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gpqbk8$ld7$1@news.onet.pl...
    > kris pisze:
    >> Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    >> news:gpq8ua$dg1$1@news.onet.pl...
    > akurat z tym sie nie zgodzę
    > co do sypialni,
    > - szklo kontaktowe przed snem ?

    Do oglądania tv mam osobny pokój, w sypialni sypiam

    > - monitoring posesji ? zaszczeka pies właczasz sobie 4 i widzisz ze ktoś
    > kręci sie przed bramą.

    Są tacy co nawet światło w domu chcą za pomoca laptopa gasić. Ja jestem
    tradycjonalistą i jeśli pies zaszczeka albo cos niepokojącego się dzieje to
    podchodzę do okna/ domofonu- i tyle. Zajmie mi to dokładnie tyle samo czasu
    co właczenie telewizora, przełączenie go na odbiór z kamery(której nie
    mam;))) ) i podziwianie intruza w TV

    > co do pokoju dziecka,
    > pewnych rzeczy nie przeskoczysz, prawdopodobnie twoje dzieci są na tyle
    > małe ze nie przychodzą do domu z płaczem ze wszystkie koleżanki mają TV w
    > pokoju.. wiem wiem.. kwoesta wychowania, ale 99% społeczeństwa mówiła ze
    > dzieci nie potrzebują komórek GSM, dziś prawda jest taka ze komórki mają
    > już przedszkolaki, a w podstawówce to 80% dzieci juz ma telefon.

    Córka przywykła do takiego rozwiązania jakie mam, jak za lat
    kilka/*kilkanaście bedzie tworzyć swoje lokum to zrobi tak jak jej bedzie
    wygodnie. Przynajmniej mam taka nadzieje.

    > co do kabli
    > to lepej niech sobie gniazdko stoi puste niz zeby kuć w razie potrzeby
    > nakład finanasowy minimalny a korzyści ogromne.

    Tu się nie zgodze. Nakład finansowy nawet jak minimalny to niepotrzebny dla
    mnie. A jak kiedyś zmienię nawyki to kable można bezproblemowo poprowadzic w
    listwach. A może wtedy jakieś inne rozwiązania będą i kable okażą się
    przeżytkiem.
    Taki jest punkt widzenia mój ale każdy przecież robi jak mu wygodnie i jak
    lubi.
    Zresztą ja nie traktuje swojego domu jako budowle na całe życie.
    Jak zdrowie i finase pozwolą to zamierzam budować kolejny. To raptem rok
    wzmożonego wysiłku przy doborze ekip, ich nadzorowaniu itp. A człowiek
    mądrzejszy o pewne doświadczenia to kolejny dom wybuduje lepiej. A że czas
    budowy wspominam jako całkiem sympatyczny okres w moiim życiu to jak tylko
    będzie to możliwe to podejmuje wyzwanie.

    Krzysiek