  • Data: 2011-09-14 18:50:55
    Temat: Re: Czosnek niedźwiedzi...
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Sep 2011 13:35:27 +0200, mirzan napisał(a):

    > Planuję posadzić moje w listopadzie.Sadziłem w styczniu,rozhartowany
    > i wytrzymał.

    Przyszła dzisiaj paczka - nie było mnie większość dnia, więc
    listonosz-poczciwina zostawił szczęśliwie u sąsiadów jak zwykle w takich
    przypadkach. ŁAŁ! - ależ się wystraszyłam, jaki ciężki ten czosnek, kiedy
    wzięłam paczkę do ręki ;-D

    Dzięki wielkie. Reszta będzie na priv. W poniedziałek wysyłam wyrazy
    wdzięczności :-)
    --
    XL