  • Data: 2010-12-22 11:29:16
    Temat: Re: Czujnik nie chce wejsc do peszla
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:4d11def6$0$2489$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> napisał w wiadomości

    > W rzeczywistości nie ma czegoś takiego jak projekt instalacji elektrycznej
    > w domu jednorodzinnym.
    > Zakład energetyczny do odbioru interesuje tylko ilość punktów świetlnych
    > oraz pomiary.

    Zakład energetyczny u mnie wcale się nie intertesował co mam w domu.
    Zapytali tyl;ko jaką moc zamawiam, w granicy działki postawili skrzynke z
    licznikiem i zabezpieczeniami, podpisali ze mna umowe na dostawe energi i
    tyle(nmiałem wybudowane wtedy tylko mury. Jakzrobiłem dach to pociągnełem
    przewód od skrzynki do rozdzielni i zrobiłem sobie instalacje w domu.
    Jedynie do odbioru budynku w PINB był potrzebny protokół z piomiarów
    instalacji

    > Może ci zaufał bo wie że wykonałeś to dla siebie i jest dobrze?

    Żadne zaufanie. Oni tez są kryci. Jak się coś stanie to powiedzą że w czasie
    pomiarów bylło wszystko ok a co później inwestor zmieniał to ich nie
    obchodzi

    Krzysiek