    From: "Ro" <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Czujniki ruchu - o
    Date: Sat, 4 Jul 2009 17:31:31 +0200

    jak się użyje aktywnej to działa wyśmienicie
    tak mam zrobione w ustronnym miejscu :)

    pasywna faktycznie denerwowała :/

    chociaż jak pod LED jest to podłaczone to ustawić większy time out ... dla
    niewprawnego użytkownika bezpieczniejsze bo nie jest prosto przełożyć
    wnętrze czujki a i sygnały wzwalające nie są takie same (prądowe lub
    napięciowe)
    różnica tych paru minut nie zaważy na rachunku a będzie wygodna ... dla
    żarowego czy halogenowego to faktycznie niekoniecznie ekonomiczne by wyszło

    można jeszcze kombinować jakieś kontaktrony ale to już nieco inwazyjne i
    gdzies te kable trzeba pochować

    tak sobie jeszcze pomyślałem ... a coś takiego jak w spłuczkach
    bezdotykowych
    jest tam emiter jak w bateriach zbliżeniowych ... i odbiornik, jak się
    zejdzie czy wyjdzie ew opuści klape to zadziała mechanizm spusstowy
    tanie to to nie jest ... widziałem to w wykonaniu Geberit'a w Merlinie
    Leroy'u
    spotyka się w toaletach publicznych (markety/stacje beznynowe, hotele) gdzie
    wymagane są odpowiednie warunki higieniczne

    Ro