    From: Budyń <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czujniki temperatury i wilgotności w domu
    Date: Mon, 10 Feb 2014 10:55:51 +0100

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:52f876dc$0$2373$65785112@news.neostrada.pl...
    > Pomyślałem sobie, że na etapie budowy domu warto by tu i tam rozmieścić
    > kilka czujników temperatury i wilgotności. Na przykład w ścianach w
    > ociepleniu z wełny mineralnej, może pod płytą fundamentową i jeszcze w
    > kilku miejscach.

    zawracanie dupy tak naprawde :-) jedyne co ewentualnie bym widział to
    czujniki w łazience aby wentylacje extra zrobic jakimis wentylatorami - a
    jak wentylacja jest mechaniczna to nawe tego nie potrzeba :-)

    > W razie ewentualnych problemów w przyszłości może by takie dane pomogły
    > znaleźć przyczyny. Co Wy na to? Czy są takie gotowe niedrogie systemy?

    czujniki temperatury na sieci 1wire, DS18b20 5zł/szt, przewody 3żyłowe połóż
    (a tak naprawde to skretka komputerowa wychodzi dosc tanio).
    Na jakim małym komputerku postawisz monitoring (np na raspberry pi)

    b.