  • Data: 2009-10-17 09:03:47
    Temat: Re: Czy dam rade wybudowac?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:hbajmb$cmt$1@news.onet.pl...

    > No wiesz, tu wszystko zalezy. Cena dosc realna. Na sam towar wydalem ponad
    > 20 tys. bez solara, kibli i calej reszty wyposazenia. Doliczajac robote i
    > ew. wyzsze ceny towaru to calkiem mozliwe, choc tanio to nie jest.

    Zalezy co bylo w kosztach tego CO - piec z calym wyposazeniem kotlowni
    + grzejniki ? Czy sama instalacja ? :) Bo jak sama instalacja to
    rzeczywiscie kosmos. Mnie CWU wyszlo 1,5k pln (a mam system
    rozdzielaczowy, kazdy punkt pexem osobno i wszedzie cyrkulacja), a
    teraz robie CO -> podlogowka wszedzie (w sumie jakos 350m2 bo grzeje
    tez piwnice). Material juz mam skompletowany i czesciowo polozony -
    trzy szafki, rozdzielacze na w sumie 21 sekcji z rotametrami i
    zaworami termostat., 1,2km pexa wavina, glowny rozdzielacz (pokaze
    moze dzisiaj foty - dumny jestem z niego bo sam zgrzewalem i wyszlo
    cacuszko :))) i rury z glownego rozdzielacza na rozdzielacze
    poszczegolnych pieter. Calosc materialu wyszla mnie ok 7k pln (nie
    licze styropianu na podlogach). Do tego dojdzie jeszcze (procz zrodla
    zasilania) pompa obiegowa, zbiornik akumulacyjny 1000-1500l i naczynko
    wzbiorcze (~65l) czyli max 3k pln. Za dyche bede mial wiec calkiem
    pokazne wyposazenie i ogromna powierzchnie ogrzewana :) Sasiada firma
    chce skroic za polozenie podlogowki (bez wyposazenia kotlowni!) 33k
    pln (sic!) za ok 200m2 ogrzewanej! Masakra ;)
    pozdr.

    --
    Adam