  • Data: 2009-10-19 16:28:30
    Temat: Re: Czy dam rade wybudowac?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rick" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:20091019115249.51a83bd6@laptop-rgan...

    >He, he. O ile 'przewymiarowałeś' instalację w stosunku do ozc?

    To nie jest takie proste. W niektorych pomieszczeniach z deskami ledwie
    wyrabialem sie wrecz z moca, w innych wychodzilo dosc optymistycznie, ale
    otwartosc pomieszczen niektorych w okolicy np. klatki schodowej zniechecala
    mnie do trzymania sie schematu. W wiatrolapie np. nie wiem jaki bedzie opor
    cieplny drzwi od stolarza i polecialem troche gesciej na wszelki wypadek. W
    sumie dane programu traktowalem raczej jako wyznacznik minimalnych
    parametrow a nie po to by oszczedzic 10m rury. Tym bardziej, ze niektore
    wyniki wychodzily jakies bzdurne w stylu petla 150m biezacych.

    Pozdro.. TK