  • Data: 2010-09-05 13:53:56
    Temat: Re: Czy dom musi się "uleżeć"?
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemolo pisze:
    > Dzięki wszystkim za opinie.
    > Teraz mam jeszcze jedno pytanie - czy i co wypadałoby sprawdzić jeśli
    > chodzi o jakość gruntu przy zakupie działki?
    > Nie wiem czy "organoleptyczne" zbadanie wystarczy? Nie znam się na tym,
    > a nie chciałbym też kupić działki, na której potem będą problemy z
    > wybudowaniem czegokolwiek.

    Poszykaj technika-geologa.
    Jak właściciel się zgodzi (a jak ma uczciwe zamiary to nie będzie się
    buntował) to geolog zrobi odwiert na 2m i powie Ci co jest.
    Zakładając, że nie chcesz dokumentacji tylko informacji na tzw gębę to w
    200 się całość zamknie.

    BR
    Igus'

    BTW Odwiert jest praktycznie nie widoczny bo ma szerokość 3-5cm.