eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy geodeta może wytyczyć dom przed pozwoleniem na budowę? › Re: Czy geodeta może wytyczyć dom przed pozwoleniem na budowę?
  • Data: 2014-10-17 10:20:43
    Temat: Re: Czy geodeta może wytyczyć dom przed pozwoleniem na budowę?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup

    > A był tam budynek? U mnie w urzędzie żądali pozwolenia na mieszkanie przed
    > dyskucją o meldowaniu. WIdocznie mieli gdzieś zanotowane "tam się dopiero
    > budują".

    Tak było kiedyś. Od kilku lat obywatel ma prawo zameldować się gdziekolwiek
    nawet na pustej działce byle miała nadany numer porządkowy. A nadania numeru
    działce budowlanej (jeśli jeszcze nie jest nadany bo wiele ma tylko że
    właściciel o tym nie wie) gmina odmówić nie może .

    Niektóre urzędniczki jeszcze niedawno nie wiedziały że meldować można się
    bez mieszkania i trzeba było im to tłumaczyć, albo żądać odmowy na piśmie to
    dopiero sprawdzały paragrafy.

    Meldunek to zupełnie cos innego niż mieszkanie. Tam gdzie jest meldunek tam
    obowiązkowo musi być skrzynka pocztowa i tyle. Mieszkać można gdzieś
    indziej.

    Pozdrawiam
    Ergie