  • Data: 2016-12-11 21:33:10
    Temat: Re: Czy grzać nocą czy nie - zrobiłem test
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie przyda mi sie bo mam to obcykane. W tym roku mam przejebane bo pietro nizej sa
    dwa wolne i nie ogrzewane mieszkania. Szczescie od boga ze zrobilem piecyk na pellet.
    Steruje w nim taki wlacznik czasowy z marketu z niemiecka za 9,99. Piecyk ma plynna
    regulacje podajnika i mozliwosc przejscia w tryb 1/4 wydadnosci podajnika. Na godzine
    przed spaniem wlaczam tryb mniejszego podawania i ma tak trzymac przez 7 godzin. Na
    jakies dwie godziny przed moim obudzeniem wlacza sie pelna moc i robi mi troche mniej
    niz 20 stopni. Do dwudziestu z ogonkiem dobija w godzine. Przy takich temperaturach
    jakie sa worek 15 kilo idzie mi na dwie doby. Gdyby ktos nizej mieszkal to szacuje ze
    worek spalal bym w trzy doby z ogonkiem. Ile jest w nocy nie wiem bo odprezam
    powieki.