  • Data: 2012-01-24 13:56:40
    Temat: Re: Czy ktoś z Was którzy mają podłogówkę + pogodówkę ...
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozumiem tego. Jak napalisz w kominku, to wyłączysz termostat i kocioł?
    > Po co takie komplikacje? Toż przecież to właśnie termostat powinien dać znać
    > do kotła, że został rozpalony kominek i jest ciepło w pomieszczeniu, więc
    > kocioł powinien zmniejszyć ogień :)

    Termostat byłby podłączony pod podłogówkę a nie pod piec.

    U mnie rozpoczęcie sezonu grzewczego jest równoczesne z zakończenia
    palenia w kominku. Jak działa piec to nie ma sensu odpalać kominka bo
    bym chyba ugotował ...

    Więc "poza sezonem" termostat i tak nie działa a w sezonie nie używam
    kominka ...

    Tak czy owak prawdpoodobnie zrezygnuję z zakupu termostatu , bo jak
    uda mi się ustabilizować temperaturę to termostat mi nie potrzebny ,
    tym bardziej że termostat też idealnej temperatury nie ustawi i też
    będzie temp się wahała ;-)