  • Data: 2016-01-28 08:58:22
    Temat: Re: Czy ma ktoś psa i OpenHAB?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-01-28 08:47, Budyń wrote:
    > myślałem o zrobieniu takiego dla kota, tak teoretycznnie, bo całkiem nie
    zwariowałem - ale automatyczna dziura w domu do wchodzenia byłaby moze i sensowna :)

    Ale rozumiem, że przynajmniej z kamerą, automatycznym rozpoznawaniem
    obrazów i innymi cudami-wiankami ;-)

    BTW i w ogóle się nie chwaląc - właśnie kończę konfigurować sterowanie
    oświetleniem w OpenHABie. I jestem pod wrażeniem możliwości tego
    software-ku ...

    Tak więc jakby ktoś się zabierał za automatyzację domu to polecam.

    Piotrek