  • Data: 2016-01-28 09:11:05
    Temat: Re: Czy ma ktoś psa i OpenHAB?
    Od: GreDi <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2016 o 08:34, Piotrek pisze:
    > Click -->
    > <https://hackaday.io/project/1720-20-wireless-arduin
    o-home-automation-w-openhab/log/11113-prototype-dog-
    poop-tracker>

    Jak zobaczyłem warunek do wykonania POI na mapie to padłem :D
    http://cdn.instructables.com/F8D/8VV0/I1SN6AVX/F8D8V
    V0I1SN6AVX.LARGE.jpg

    BTW. W Polsce całkiem nieźle działa mechanizm chipowania pupili. A jest
    to wydatek jednorazowy i znacznie tańszy. Problemem może być fakt, że
    ktoś się musi zainteresować Twoim pupilem i go zgarnie. W większych
    miastach to działa.

    --
    GreDi