eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy ma sens ogrzewanie podłogowe z obiegu wody kranowej › Re: Czy ma sens ogrzewanie podlogowe z obiegu wody kranowej
  • Data: 2010-02-24 20:13:40
    Temat: Re: Czy ma sens ogrzewanie podlogowe z obiegu wody kranowej
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok. 9 pln / m2.
    > pozdr.
    >
    > --
    W sumie prawie sie zdecydowalem na tekture falista, ale czytam, ze niektórzy
    strasza ubiciem tektury pod wplywem wilgoci. Wiesz jaki opór cieplny ma
    "pianomat"?
    Styropianu pod wylewka mam tylko 2x5cm (a i to nie wszedzie, bo w wielu
    miejscach powycinane sa kanaly na instalacje c.o. i c.w.u) i obawiam sie, ze
    jak dam pianke, a nie tekture, to zamist grzac pomieszczenie bede ogrzewal
    grunt. Póki co z ogrzewania pomieszczenia plyta bez zadnej okladziny jestem
    zadowolony.

    Pozdr.
    Krzysiek