  • Data: 2013-04-11 23:36:22
    Temat: Re: Czy mozna uzyc gipsu szpachlowego zamiast tynku?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aż się boję napisać, ale raz kozie śmierć. Panowie wstawili okno, ale
    olali wykończenie. Kolega z pracy zapytał sie czy ma to sam zapaćkać
    właśnie jakimś takim "gipsem/gładzią/szuwaksem z obi". powiedziałem że
    nie, że to trzeba tynkiem, ale przekonał mnie, ze w przypadku odmowy
    zawartość worka pójdzie do śmietnika. Zapaćkał, wygładził - wyszło
    idelanie. po weekendzie wygląda jak spalone przez 5 lat suszy bagno.
    dziesiątki spękań, wszystko do poprawy.
    ToMasz