  • Data: 2013-04-12 11:23:54
    Temat: Re: Czy mozna uzyc gipsu szpachlowego zamiast tynku?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:10711541-28c1-4b2f-b6cf-2928211d1641@googlegrou
    ps.com...

    >Jak gówno nie umie pływać to mówi ze woda za rzadka. Jak się nygusowi nie
    >chce sprawdzić co jest w składzie mieszanki gipsowej >po 6 złotych za kilo
    >i na każdym kilogramie przepłaca 5 złotych to jak to określić?

    Kogutek. Adam ci dobrze pisze. Z gipsami szpachlowymi miałem bardzo dużo do
    czynienia. Knauf, czy K1 czy jeszcze ze dwie inne marki to gipsy nie do
    powtórzenia w warunkach domowych a fabrycznych także.
    Nie zapomnij też, że gips to nie tylko trzy składniki kreda gips i
    opóźniacz. To także plastyfikatory oraz inne dodatki np. aby odczyn gipsu
    był lekko zasadowy. Powierzchnia gipsowa ma nie tylko wyglądać. Rozrobiony
    gips z wodą ma także ma dać się odpowiednio obrabiać, nakładać, mieszać bez
    grudek, być plastycznym nie cieknąć ze szpachli. To zapewniają wszelkie
    dodatki a odczyn lekko zasadowy ma być żeby jak sobie gwoździa na obrazek
    wbijesz albo śruby stalowe zaszpachlujesz to żeby rdzawe plamy na ścianie
    nie wyłaziły.

    Marek