  • Data: 2009-06-21 13:57:02
    Temat: Re: Czy pospinac rury miedziane z uziemieniem?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1l7fk$67e$1@inews.gazeta.pl...

    > Tyle, że wielu tylko czytających przychodzi tu po konkretne, dobre i
    > zgodne z prawem rozwiązania.
    > Mogą źle rozumieć Twoje czy też moje intencje nierzadko przyjmując złe
    > informacje za pewnik i za rozwiązania zgodne z prawem.
    > Dlatego też trzeba umieć rozgraniczyć to co jest obowiązujące od własnych
    > wyobrażeń.
    > Zatem jeżeli komuś doradzamy to doradzamy to co jest zgodne z
    > obowiązującymi normami i prawem.

    Masz calkowita racje. Ja na swoja obrone dodam, ze nigdzie nie napisalem
    "zrob tak", czy "ja bym zrobil tak", albo "ja mam zrobione inaczej i jest
    git". Pokazalem inne spojzenie na problem i tyle. Wbrew pozorom dla
    wierzacych w cudowna moc stosowanych norm nalezy pamietac, ze uziemiony
    grzejnik moze byc wrecz bardziej niebezpieczny w niektorych sytuacjach i z
    tej informacji tez jakas korzysc jest, wiec dyskusje nie sa bez sensu i
    niepotrzebnym toczeniem piany. Potencjalny czytajacy zaleznie od swojego
    ilorazu wyciagnie wlasne wnioski, na to juz niestety wplywu nie mamy.

    > I o to chodzi.

    Amen. :-)

    Pozdro.. TK