    From: "yoozeph" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy potrzeba docieplić strych (wykresy) ?
    Date: Thu, 15 Jan 2009 14:22:20 +0100

    news:gkmr40$nvs$1@news.onet.pl...
    > "Krzemo" <p...@g...com> wrote:
    >

    > No nie wiem czy tak bezproblemowo... Jeszcze nie widziałem takiego dachu,
    > gdzie jętki po wyshcnięciu tworzyłyby idealną płaszczyznę. U mnie niektóre
    > na środku pousiadały nawet o 2cm. Dlatego na jętkach zrobiłem ruszt z łat,
    > na to osb 18mm (wyszło taniej niż gdybym dał samo OSB 26mm).

    Witam,

    korzystając z okazji zapytam o izolacje przeciw wilgociową wełny miedzy
    jętkami.

    opisujac od dołu mam

    - płyta G-K

    - folia paroizolacyjna

    - wełna 50mm upchnięta również pod jętki dzięki przestrzeni stworzonej przez
    stelaż dla płyt G-K

    - wełna 150mm

    Jętki mam zamiar wyrównać i zapodać na to płytę osb 26mm (opcja ze stelażem
    do przemyślenia). Ale teraz nurtuje mnie przede wszystkim czym od góry
    przykryć wełnę. Folią budowlaną lub jakąkolwiek inną celem zabezpieczenia
    przed ewentualnym namoknięciem od góry, czy też należałoby użyć foli
    paroprzepuszczalnej (jakiej?) Jest też koncepcja aby tam nic nie dawać.

    yoozeph