    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy są mikrofalówki bez wentylatora
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 15 Mar 2022 10:59:54 GMT

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Czyli wentylator się zaciął i mikrofala się uszkodziła?

    Mikrofalówka sie zepsuła.
    Wydaje mi sie ze wczesniej wentylator pracował normalnie ale pewny nie
    jestem bo ta mirkfalówka popracowała moze z miesiac od zakupu.
    Po naprawie wentylator nie działał.
    Na razie mikrofala działa ale podejrzewam ze przez brak chłodzenia
    dostaje po dupie.
    Dlatego od serwisu bede zadał wymiany na nowa. W koncu z winy serwisu
    była uzywana niezgodnie z warunkami technicznymi.
    Zobaczymy co powie serwisant.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis