    From: ZbyszekZ <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Czy są takie baterie kuchenne?
    Date: Thu, 11 Mar 2010 03:25:20 -0800 (PST)

    On Mar 11, 8:50 am, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Szukam baterii zlewozmywakowej takiego typu:
    >
    > http://www.leroymerlin.pl/produkty/bateria-zlewozmyw
    akowa-savona-ferr...

    > Czyli - eby by a z w em, ale zamocowanym na sta e a nie wyci ganym spod
    > blatu... Po prostu mam tak z "wyci gan s uchawk " i jest to totalna
    > pora ka: ilo w yk w przechodz cych przez otw r w zlewie jest na tyle
    > du a, e musz one mie znacznie mniejszy przekr w - i tym samym ci nienie
    > wody jest beznadziejnie ma e...

    Kran wyglada fajnie, szkoda ze musi byc wysoki (bo wyskosc to
    jednoczesnie dlugosc weza) bo moze by sie sam zdecydowal.
    Nie wydaje mi sie (a nawet jestem pewny) aby cisnienie wody spadalo z
    powdu zbyt cienkiego weza.
    Waz w typowych bateriach ma taki sam przekroj jak wezyki doplywowe.
    Cos innego Ci bruzdzi w instalacji. Jesli masz tak niskie cisnienie to
    raczej powinienes zdecydowac sie na kran bez weza.

    --
    ZZ@private