  • Data: 2010-11-28 09:38:25
    Temat: Re: Czy sa takie zaluzje
    Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    Użytkownik "Strachu S." napisał w wiadomości grup

    Zaluzje do kuchni?
    By moc je zdejmowac i ... zanurzyc w wodzie z plynem do naczyn, lub w inny
    sposob latwo umyc?
    Mycie szczebelka po szczebelku nie wchodzi w gre, na poprzednim mieszkaniu
    juz
    to przerabialem.
    Zaluzja ma byc w kuchni, i niestety okno jest granica blatu roboczego -
    zaluzja moze czesto byc ubrudzona.
    Z roleta byloby pewnie latwiej - zdejmowac i umyc,oplukac.
    Ale rolety nie chce - roleta albo zaslania abo nie - jest "zerojedynkowa", i
    to dla mnie jest wada.
    Ja potrzebuje zaluzje dajace swiatla mniej lub wiecej, mozliwosc zasloniecia
    (sie) calkowitego, oraz nieskrepowanego przebywanai w kuchni (rola
    filtrowania
    przed ciekawskimi, niczym firana) z rownoczesnym wpuszczaniem swiatla
    dziennego.

    Czy sa zaluzje "zdejmowalne" lub inaczej pozwalajace sie latwo umyc?

    Strachu S.

    Mam w kuchni żaluzje białe aluminiowe. Zdejmuję je z okna, zamontowane na
    specjalnych uchwytach, które można odpiąć, spryskuję płynem Sin-lux, po
    kilku minutach przecieram gąbką, spłukuję wodą i są czyste. Płyn Sin-lux
    do mycia żaluzji okazał się najlepszy.
    Pozdrawiam.