  • Data: 2012-02-13 11:43:50
    Temat: Re: Czy te mrozy w koncu odpuszcza?
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Gdzie wy się pobudowaliście;)
    > U mnie dzisiaj rano -7stC;)
    > Ale wczoraj śniegu z 5 cm napadało.

    W regionie łódzkim, rejon Pabianic też już temp. podniosła się o ósmej
    rano juz tylko minus 10oC (strona płn.1,5m nad ziemia, las sosnowy. Ale w
    nocy z piatku na sobotę ude4rzenie było paskudne. Mróz zamroził mi wiekiego
    samca pawia , który akurat nocował w wiacie pod dachem. Ptak leciwy- 15
    letni miał blisko finiszu mrozów- niestety ostatnie mrozisko okazało sie
    dlań zabójcze. Inne młode w dobrej formie. Dramaty ludzkie tej zimy, ale
    przyroda też cierpi.. Teraz chyba czas na sniegi.Dzisiaj jeszcze sucho..