  • Data: 2010-03-18 13:33:35
    Temat: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XL wrote:

    > Mam pojęcie, ponieważ u nas wstrzymano budowę wodociągu z powodu trudności
    > z posadowieniem oczyszczalni ekologicznej i stricte z tego powodu. Obecnie
    > nie ma szans na zatwierdxenie budowy wodociągu bez oczyszczalni i jeśli
    > coś takiego istnieje, to zapewne sprzed ograniczeń w przepisach.

    Na "was" nie kończy się świat. Na Mazowszu, Podlasiu i w Wielkopolsce znam
    wodociągi( w tym jeden całkiem nowy), które istnieją na zapadłych wsiach nie
    podlaczonych do kanalizacji.
    I mam wrażenie, że pisząc o "niemożliwości wybudowania oczyszczalni
    ekologicznej", wątkotwórca miał na myśli oczyszczalnię przydomową, a nie
    kanalizację i oczyszczalnię zbiorczą.
    J.