    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Date: Thu, 18 Mar 2010 16:11:13 +0100

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    news:kp764s0bwthf$.1vwybvq7vihyd$.dlg@40tude.net...

    > To bardzo ciekawe, pewnie funkcjonują nieoficjalnie, tj podłączono domy
    > bez
    > odbioru technicznego sieci wodociągowej lub t.p., bo nasz komitet budowy
    > wodociągu (z MŚK na czele) przebijał się razem z urzędnikami w Gminie
    > przez
    > chaszcze przepisów oraz unijne zagwozdki, więc wiem z pierwszej ręki, że
    > bez zaplanowanej kanalizacji i oczyszczalni wodociągu niet.

    > Wrażenie rzecz mylna, jak widać - bo powstaly dwa różne wrażenia.

    Pewnie różnica jest tylko w dotacjach - z oczyszczalnią jest, a bez nie
    ma dotacji. I nikt nie zastanowi się, że można to zrobić w dwu etapach. Woda
    ważniejsza, nie tylko do celów domowych i gospodarczych, ale i ppoż.
    Znacznie ważniejsze byłoby zmuszenie ludzi do budowy (partycypowania)
    wodociągów, wtedy koszt na gospodarstwo jest znacznie niższy.