  • Data: 2010-11-24 23:58:33
    Temat: Re: Czy to prawda ? - Cena 1 kWh ciepla w roku 2010
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lis, 21:52, "Bogdann" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > No nie pasuje mi np. fakt, ze ogrzeewanie pradem jest tansze niz gazem
    > cieklym lub ogrzeawnie weglem jest tansze niz drewnem.

    Wszystko sie zgadza! Drewno moze wyszloby taniej pod warunkiem ze
    wlozysz w to duzo swojej pracy - tj. kupisz pociete klocki do 1,2m od
    nadlesnictwa i potniesz je sobie na kawalki / polupiesz sam. Tu pewnie
    jest policzony wariant "dzwonisz i przyjezdza 10m3 pocietego drewna",
    co jest wariantem gdzies dwukrotnie (albo wiecej|) drozszym ;-)

    A gaz ciekly jest drogi. Prad moze byc jeszcze tanszy (do 25-30gr /
    1kWh) jezeli wykorzystasz druga taryfe i duzy bufor wodny (typu 1-2
    tys l.).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.