  • Data: 2010-11-18 08:02:05
    Temat: Re: Czy wydziela droge?
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4ce4702a$1@news.home.net.pl...
    > Zresztą samo wytyczenie drogi koniecznej odbywa się w drodze
    > postępowania sądowego i zawsze można apelować - jeśli istnieje

    jak juz dojdzie sprawa do sądu to sąd moze wszystko. Może nam kawełek
    działki na droge zabrać, może (znacznie łatwiej) ustanowić służebnosc
    przejazdu dla tych 6 działek. I niekoniecznie racjonalne argumenty bedą
    przeważać. Kto ma wiekszego (no -papuge) to wygra.

    Wiec jak dla mnie oprotestowałbym wszystko dopuki oni na swoich dzialkch nie
    zrobią do siebie dojazdu. Mapy nie widze - moze istnieje jakies rozwiazanie
    zadowalajace obie strony. Ale jesli nie - wojna :-)

    b.