  • Data: 2010-11-18 13:11:52
    Temat: Re: Czy wydziela droge?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lis, 12:44, "Kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale w czym problem aby to mogłabyć droga równiez dla DZ5-DZ9. Jest to nawet
    > bardzo logiczne.
    > I skoro na DZ4 będzie i tak droga to nie bardzo rozumiem co i po co chcesz
    > oprotestowywać.

    Ale nie wiemy przeciez czy tam bedzie droga!! To, ze dzialka "wyglada"
    jak droga, nie znaczy ze nia bedzie;) Moze Jacek chce sobie postawic
    dom na Dz3, a na wszystkich pozostalych urzadzic ogrodek ze stawem i
    basenem? On przeciez ma dojazd bezposrednio z glownej drogi :)

    > Udostepnić drogę dla DZ5-DZ9 i pożniej tą droge przekazac gminie. Chociaz
    > niekonioecznie przekazywać. Ja mam podobna sytuację: w 4 osoby jestesmy
    > włascicielami ok 120metrowego odcinka drogi, płacimy za nia jakis
    > symboliczny(kilkanascie zł rocznie) podatek i nie zamierzamy jej przekazywać
    > gminie bo i po co.

    Odsniezanie, utwardzanie, dbanie o czystosc, oswietlenie. Ja kupilem
    dzialke gdzie wlasciciel po podziale przekazal dzialke pod droge
    nieodplatnie miastu (niezbyt sie chcieli zgodzic ale wzieli). Uwazam,
    ze to byl swietny pomysl.

    [...]
    > A tak będzie więcej współwłascicieli tej dogi, łatwiej będzie wm coś
    > wspólnie zrobic, np utwardzić itp.

    Jak to mowia - co glowa to inne zdanie, wiec IMHO tu jestes w duzym
    bledzie :) W wiekszej grupie osob zawsze znajdzie sie jakis baran,
    ktoremu nie bedzie sie nic podobalo. U mnie naprzyklad wszyscy
    sasiedzi (7 rodzin) dogaduja sie idealnie oprocz jednego idioty. I nie
    wyobrazam sobie jak mielibysmy robic wspolna inwestycje pod tytulem
    "utwardzanie drogi" - ten baran nie dolozylby ani zlotowki (bo sknera
    jest), co wiecej utrudnialby (na zlosc) jej wykonanie. A tak - meczymy
    to miasto i prezydenta i meczymy i juz cos ruszylo - wlasnie nam
    utwardzaja 300m drogi na szerokosc 5m - w przyszlym bedziemy ich
    gnebic o oswietlenie ;-) Za pare lat moze bedzie asfalt i chodniki ;D

    Moze zalezy jeszcze od wielkosci tej drogi - u nas jest dluga (ok.
    300m) i koszty utwardzenia wyszlyby sporo, nawet jak na te kilka
    rodzin.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.