  • Data: 2010-11-19 08:16:20
    Temat: Re: Czy wydziela droge?
    Od: Jacek <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No niestety, nie jesteś dziwny - prezentujesz dość typową patologię
    > umysłową określaną powszechnie mianem syndromu psa ogrodnika.

    Nie. Ja po prostu tej drogi nie potrzebuje tam.
    Ona jest tylko formalnie jako dojazd.

    > Zdrowy psychicznie człowiek by się dogadał, ale niestety przez takich
    > jak ty muszą istnieć przepisy by go do tego zmusić.

    Zmusić? Chyba zatrzymałeś się w epoce komunizmu.

    > Kilkaset?

    A co? chcesz podwazyć długość tej działki?

    > Sąd przyklepie służebność i twoją sprawą będzie jeszcze obowiązkowe
    > odśnieżanie tej drogi.

    Ale na jakiej podstawie ma podklepywać służebność?
    Czy sąd puszcza drogę komuś przez działke, bo inni będą mieli bliżej do
    sklepu?
    No prosze cie! Przesadasz!

    > Ależ nie, to trywialne - twoje zdanie jest kretyńskie i pozbawione
    > krzyny racjonalizmu. Takie jest moje oszacowanie twojego zdania.

    A moje zdanie jest takie, ze to co mowisz to sa ogolniki.
    Moja działka to moja własność i nikomu nic tego co ja z nia robię.
    I jak nie mam ochoty to nie puszczam tam samochodów.

    > Taka, że ty już masz tam ten 5-metrowy pas "zmarnowany" na drogę.
    > Dublowanie tej drogi nie ma najmniejszego racjonalnego sensu, a wspólne
    > jej używanie ma ten plus, że współużytkownicy mają więcej środków na
    > "zrobienie" i utrzymanie tej drogi.

    Ale co Cie to obchodzi, ze ja mam pas "zmarnowany" na droge?
    A Twoj argument o tym, ze wszyscy maja wiecej srodkow na utrzymanie
    drogi to tez zaden plus, bo przeciez rownie dobrze droga moze byc u nich
    i to ja bede po niej jezdził i też będziemy mieli "wiecej srodkow" na
    utrzymanie drogi.

    > Czyli każdy choć trochę uczciwy i kompetentny sąd wręcz musi orzec o
    > nałożeniu służebności na tę wytyczoną już drogę.

    Zrozum wreszcie, ze to nie jest wytyczona droga, tylko działka o
    współwlasnosci właścicieli Dz1-Dz3