  • Data: 2010-12-28 20:39:34
    Temat: Re: Czy wypełnić dziur
    Od: "tadzik" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    ok, przeczytałem wszystko, podsumowując:

    1. rurę w peszel lub otulinę
    (to musi zrobić hydraulik podczas montażu, więc się muszę z nim wcześniej
    porozumieć, jakiej średnicy będą rurki żeby ew. zaopatrzyć się w ww.)

    2. opcjonalnie
    wypełnić bruzdę pianką poliuretanową
    nadmiar wyciąć pozostawiając miejsce na tynk

    3. tynk na gładko
    Czy to może być masa szpachlowa (chyba coś takiego widziałem w marketach)
    czy jakiś inny tynk?

    Jeszcze jedno pytanie - jakie muszą być odstępy czasu od wypełnienia pianką
    do położenia tynku i od położenia tynku do pomalowania ściany?