  • Data: 2010-12-28 09:42:36
    Temat: Re: Czy wypełnić dziurę
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    news:ifc3ml$eul$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2010-12-
    >
    > Przeczytaj ze zrozumieniem. Wiem, ze to trudne, ale sprobuj.

    Czytam ze zrozumieniem i wychodzi mi ze zalecasz mu zdobyc ten drogi
    materiał.
    Autor postu jak widac po pytaniu pojęcia o sprawach budowlanch nie ma i
    istnieje ryzyko ze jak przeczyta Twoją radę to poleci do sklepu kupi ta
    kosmicznie drogą masę nie wiadomo do czego i zaszpachluje nią dziurę. A
    faktycznie wystarcza mu otulina, lub pianka lub nawet stare gazety;) i byle
    jaka masa gipsowa do zalepienia tych bruzd.

    Krzysiek